Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Tuesday, September 25, 2012

BERSAMA MASTERJI


Untuk makluman semua, Masterji akan berada di Sekolah Kebangsaan Subang Bestari, Bandar Pinggiran Subang, Shah Alam Selangor pada hari Ahad,30-Sept-2012 sempena Program Cintai Buku anjuran Kumpulan Media Karangkraf dan PIBG SK Subang Bestari.
Program yang di jadualkan dari pukul 08:00pagi hingga 05:00petang ini akan di isi dengan pelbagai aktiviti.
Masterji akan berada di sana untuk sesi Motivasi Santai dari jam 03:00 petang hingga 05:00 petang.
Ayuh, kita jumpa di sana.

2 comments:

Noor Jahan said...

Salam Masterji...

Satu peluang yg baik utk DPKP!!

Beruntung sekolah ini kerana dapat berinteraksi sendiri dengan penulis DPKP ditambah pula dengan sesi motivasi yg pasti hebat. Semoga semuanya berjalan lancar....

Wish you all the BEST!!

Sania said...

Jom bawa anak-anak ke sana sambil meningkatkan motivasi mereka. Jangan lupa "take away" buku Dulu Pencuci Kini Pengurus. Kita patut baca buku ni untuk motivasi dan ilham pada diri sendiri. Boleh juga dikongsikan bersama kawan-kawan, adik beradik dan org2 yang kita sayang. Kalau "take away" KFC, dengan RM11 cuma dapat 2 ketul ayam sahaja..sekelip mata dah habis dimakan. Kalau "take away" buku ni dengan RM11, boleh mengubah kehidupan seseorang insan. Lebih2 lagi di zaman mencabar ni di mana persaingan wujud dengan begitu sengit.