Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, March 1, 2012

Skill Up



Hah apa Khabar semua? Maaf Masterji sibuk sedikit kebelakangan ini. Banyak program yang tertentu. Nak cerita sedikit pasal program di Higashifuji, HIRADCS training bersama dengan trainer Encik Khairuddin.

Program yang amat teliti dan banyak temubual berkenaan perkara actual berbanding dengan teori semata mata. Seperti biasa dibawah kepimpinan Cik Fame Pn Noor Jahan , semua para pekerja Higashifuji begitu rajin untuk mencari kejayaan





Para peserta tengah warm up Cik Fame bersama dengan anak anak buah nya. Cik Fame makin lincah bergerak selepas selalu berada di Fitness first. Bagus tu, kesihatan adalah aset yang termahal dalam hidup.




Para peserta lain warm up juga termasuk Trainer nya Encik Khairuddin.





Trainer Khairuddin sedang menemuduga para peserta




Para peserta sedang belajar termasuk Master Q Saniyah Kadir. Seorang trainer dan training Cordinator yang rajin. tak pernah meninggalkan kelas. Turut belajar sama.





Teruskan berjaya Higashifuji...

No comments: