Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Wednesday, December 19, 2012

DULU PENCUCI KINI PENGURUS DARI JOHOR.


"Setiap hari ialah satu hari yang baru buat saya. Setiap hari ialah masa2 yang sukar. Setiap hari ialah hari untuk melakukan yang lebih baik dari semalam"

Saya dapat email yang pertama dari seorang peminat wanita yang telah membaca buku dulu pencuci kini pengurus dari Johor. Cik Nana. Cik Nana telah memetik ayat ayat pedoman didalam buku tersebut.

Thank you Nana, anda bukan membeli buku tetapi sebuah penggembaraan hidup yang boleh memberikan kita jenama baru yang lebih efektif! Thank you Nana.

Pada Cik Fame dan juga Dr Lap Top benar apa yang anda komen dalam entri tempoh hari. It's all because of we must think we can. Saya pasti anda berdua yang paling awal memberikan tepukan untuk diri anda kan. Ayuh Jaguh, katakan anda Jaguh anda adalah Jaguh.



1 comment:

DrLaptop said...

nasihat/panduan dalam buku ringkas dan mudah diikuti..