Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Wednesday, July 25, 2012

DULU PENCUCI KINI PENGURUS - TERIMA KASIH

Foto yang Masterji ambil dari MPH Bookstore Giant Seksyen 13, Shah Alam Selangor.

Masterji berpeluang melawat kedai buku MPH Bookstore cawangan Giant Seksyen 13 Shah Alam dan merasa sungguh terharu bila mendapati buku Dulu Pencuci Kini Pengurus di tempatkan di bahagian atas(seperti di dalam foto di atas).Ini merupakan penghormatan untuk segala usaha Masterji dan juga secara langsung inspirasi yang di cetuskan oleh orang-orang yang berada di sekeliling Masterji.
Semua kejayaan ini cukup memberikan semangat untuk Masterji menghasilkan buku yang kedua. Insyaallah, jika di berikanNya peluang dan ruang Masterji tetap akan berkongsi ilmu dan pengalaman dengan semua pembaca.

Buat sementara waktu, buku ini masih lagi menjadi best seller's di cawangan MPH.

Masterji bukanlah mahu bermegah dengan kejayaan buku ini kerana dalam dunia perniagaan, ada pasang dan surutnya. Mungkin minggu ini buku sulung dari Masterji berada di tangga pertama, minggu depan belum tentu lagi di tangga pertama atau kedua.

Terima kasih kepada semua.

1 comment:

azaman said...

Tahniah setinggi-tinggi tahniah Masterji. Atas buku Dr M pulak tu. Teruskan pejuangan.