Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Friday, July 27, 2012

Up sikitlah...



Tersenyum riang dan bangga saya dengar perkataan yang terbit dari Samurai saya Shahrul Nizam pagi ini;
" Kalau dateline yang diberikan ialah 30hb ....maka kalau kita siapkan 29 hb atau lebih awal ia bermakna Extraordinary tetapi kalau tepat pada 30hb hanya ordinary tetapi kalau selepas 30hb terus di katakan below ordinary standard, maka kita ada tiga pilihan untuk dibuat bagi menentukan masa depan kita sama ada mahu yang cerah atau yang gelap"


Syabas brader! Masterji dengar dari jauh dan bangga dengan anda. Cantik tag line perihal datelinenya. Hebat.

Nampak macam dah hafal sangat dengan cadangan dalam buku DULU PENCUCI KINI PENGURUS.

Buku dulu pencuci kini pengurus masih mendapat sokongan yang baik daripada anda semua. Terimakasih kerana membeli nya. Semalam ada seorang pembaca yang memberitahu Masterji mula mula beli satu lepas baca beli sepuluh lagi untuk semua anak anak nya dan anak saudara yang sedang belajar di U. Kata nya buku ni " Gerenti keluar U dah tau teknik untuk bekerja dan melonjak dalam pekerjaan, terimakasih ya Rafi".

Ada juga yang membelikan untuk anak anak mereka yang terkandas dalam peperiksaan SPM atau terkeluar dari kolej dan sebagai nya. Kenapa? Rata ratanya memberikan pandangan buku DULU PENCUCI KINI PENGURUS boleh memberikan kehidupan kedua!
Jutaan terima kasih pada mereka semua terimakasih ya.....

No comments: