Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Monday, July 30, 2012

DULU PENCUCI KINI PENGURUS - KOMEN PEMBACA.





Di bawah ini, Masterji sertakan komen komen dari pelbagai lapisan para pembaca yang telah membaca DULU PENCUCI KINI PENGURUS.
Susah nak menjejaki mereka tetapi akhirnya dapat juga selepas bersabar menunggu di beberapa buah kedai buku sekitar shah alam dan juga Subang.
Terima kasih pada Puan Saniyah Kadir dan juga Cik Fame aka Puan Noor Jahan berusaha kuat untuk buku ini.



Mr Uthaya Sankar
Seorang penulis yang tidak asing dalam dunia sastera di Malaysia juga penulis blog http://uthayasankarsb.blogspot.com. Antara karya-karya beliau adalah Hanuman: Potret Diri (DBP: 1996), novel Panchayat (USSB: 2002), Koleksi Cerita Ikan (Maselga: 1997) dan Surat Dari Madras(DBP:1999).
Komen beliau ,"pasti ada sebab mengapa buku ini begitu laris walaupun baru seminggu berada dalam pasaran"


Encik Rahman.
Pengusaha Teksi dan pemanduk teksi.
Kata beliau, "sebagai pengusaha dan pemandu teksi , buku ini telah menarik perhatian saya di kedai buku MPH Seksyen 13, Shah Alam. Ramai yang bercerita mengenainya.  Jadi sewaktu menunggu-nunggu customer saya pi tengok.Bila di baca, buku ini dapat membantu saya serta anak anak saya . Saya beli lima naskah, satu untuk saya dan empat lagi nak bagi member teksi dan anak anak. Tahniah lah pada Encik Rafi."


Encik Firdaus,
Ketua group Pengawal Keselamatan.
"Saya ternampak seorang pelawat yang mendaftar di pos kawalan sekuriti saya membawa buku
DULU PENCUCI DAN KINI PENGURUS. Mata saya tertarik kat tajuk dan kulit buku yang menarik.,.
bila ditanya, pelawat berkenaan mengatakan buku motivasi yang elok untuk semua peringkat . Sebagai Pegawai Keselamatan ini kali pertama,saya memberanikan diri untuk melaburkan wang untuk membeli buku seperti ini, saya rasa tak rugi sebab ada tertulis bab pengawal keselamatan dalam tajuk
SERLAHKAN DIRI ANDA, so tahniahlah pada penulis buku ni dan baguslah untuk dibaca."

Mr Shaun Sandhu
Director at Straits Solutions ( M ) Sdn. Bhd.
"The Book is perfect for everyone young and old. Rafi speaking from experience on how to be successful at workplace. Aim high and Believe Can Do.If he can do it so can can I. This book content has a perfect guideline for all seeking success".



Jutaan terimakasih saya ucapkan pada mereka semua; Mr Uthaya Sankar, Encik Rahman, Encik Firdaus, Mr Shaun Sandhu.
Masterji akan cuba dapatkan lebih ramai lagi dan dari pelbagai lapisan. Terima kasih pada semua yang membeli dan membaca.

1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji...

Great comments!! Jelas menunjukkan bahawa buku ini amat sesuai untuk semua golongan, tidak kira pangkat. Yang penting jangan hanya membaca buku ini tapi gunakan TIPS yang telah diberikan dan ditambah dengan USAHA.... insyaAllah KEJAYAAN dapat digenggam.

Anyway thank you very much for mentioning my name in this entry.....the most important this book has value. I want to share with others especially my friends...'sharing is caring' :-)