Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, July 26, 2012

DULU PENCUCI KINI PENGURUS - 1500 NASKAH


Syukur alhamdulillah setakat hari ini, sebanyak 1,500 naskah Dulu Pencuci Kini Pengurus telah di edarkan oleh Karangkraf kepada peruncit-peruncit di sekitar negara kurang dari sebulan. Di fahamkan, permintaan dari peruncit-peruncit juga semakin menggalakkan! Hebat!
Masterji tidak pun nak berbangga tetapi sebagai seorang manusia yang pernah tercicir dalam kehidupan , pencapaian seperti ini Masterji sambut dengan linangan airmata terharu. Satu kenangan manis dalam kehidupan Masterji. Sesiapa yang pernah mengenali Masterji, rakan rakan kerja, rakan rakan sekolah pasti memahami apa yang Masterji maksudkan.


Kepada rakan rakan sekolah High School Klang, jutaan terimakasih Masterji ucapkan pada anda semua. Ya benar, buku yang anda beli tu buku kawan anda Mohd Rafi Jalaluddin, rakan yang sering kelihatan tidak ada daya saing, dipenuhi masalah dan sering berada dalam serba kekurangan.
Terima kasih Krangkraf, terimakasih rakan rakan ku dan terimakasih pada semua yang membeli !
Satu kenangan manis pada saya..........

No comments: