Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, March 7, 2013

Kisah Dari Siru Kambam


Petang tadi, Masterji telah menerima naskah kumpulan cerpen Kisah Dari Siru Kambam tulisan Uthaya Sankar SB yang merupakan seorang Pejuang Bahasa Malaysia serta pengasas dan Presiden Kumpulan Sasterawan Kavyan sejak Ogos 1999.

Menceritakan bagaimana terhasilnya buku setebal 350 halaman ini, Uthaya Sankar SB melalui laman  blognya telah menyatakan"projek ini juga amat unik kerana saya meminta kerjasama sejumlah rakan-rakan dan kenalan untuk menjadi Editor Bersekutu. Sambutan dan sokongan yang diterima amat menggalakkan dan terus melonjakkan semangat saya dalam melaksanakan projek ini."

Masterji amat yakin, kumpulan cerpen yang memuatkan 20 cerpen karya asli dari Uthaya Sankar SB ini menarik untuk dibaca.


Pembaca yang berminat untuk membeli naskah ini, bolehlah menghubungi Uthaya Sankar SB menerusi e-mel uthayasb@yahoo.com.my

No comments: