Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Wednesday, December 14, 2011

Rangsang di Kedah.

Pertama sekali Masterji nak ucapkan tahniah pada para peserta program Managing Employees Performance and Discipline dari Penang dan Kedah . Anda semua hebat. Tak tahan ketawa Masterji dan banyak juga yang Masterji pelajari dari anda semua.

Tajuk blog hari ini ikut key word salah seorang peserta program dalam kelas : Terangsang..aduhai pecah perut Masterji ketawa.

Key word yang paling baik datang nya dari salah seorang peserta program , Abang yang iras muka Awie Wings, kerja ini kita harus lihat sebagai amanah. Akhirnya dia menjadi peserta yang terbaik. Niat yang baik akan membuatkan kita berjaya akhirnya. Terimakasih Awie.

Kelas yang mula dengan keadaan senyap akhir dengan keadaan yang meletup dan penuh keriangan. Syabas! Yong Peng boleh dan Kedah juga boleh!

Syabas Hartini kerana berjaya merebut wang dari tangan Masterji! Action first!


Exercise semua! macam macam gaya yang ada. yang tak disuruh buat pun ada.


Tu dia... Zeenat Aman dari filem Qurbani..semua orang bergolak jiwa jadinya mengikut arahan exercise.


Happy semua nya. Tengok kawan sebelah ketawa depa pun ketawa, apa sebab belakang cerita. Terangsang! Tu yang bertudung hitam kakak yang minat dengan Don. Shah Rukh Khan.

Tu dia Abang Yasri waw...senyum lebaq noo...alim kucing kata kawan kawan..tak aci pasal tambah sticker suka suka ha ha ha Yasri hai Yasri.


Fasha Sanda dok mengajar exercise...Cik Suhaila peserta paling Junior.


Tu dia noo...pukulan veteran, habis semua tumbang kena dia punya rentak John Travolta..syabas Bang.


Tengku Diddy tengah tanya soalan personality test dari Master Q Puan Saniyah Kadir.


Ha ha ha ha.. Ali bawa tanah merah dan mata Ali buta..lori tertinggal..game communication. Lain message lain yang di beritahu apalagi si penerima pun ringkaskan lah maklumat tu lagi dengan sewenang wenang nya..ha ha ha.



Group juara....hebat group ni. team work mantap.


Iras Awie..kerja satu amanah...juara kelas! syabas.


Pehh..gambar group semua nya ceria! apa tak ceria , dah nak bersurai boleh balik. Wow..Yasri pakai jaket lah..mesti ada sorok star dalam poket tu...

Apa pun Masterji cukup terhibur bersama anda! Kita pasti bertemu lagi. Ingat apa kita belajar ya. Perfromace and Discipline bermula dari seorang Penyelia!

No comments: