Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, November 29, 2012

RECHARGE!

Hari hari kita recharge mobile phone kita agar sentiasa bertenaga dan boleh memberikan perkhidmatan yang konsisten pada kita. Apa kata kita gunakan konsep yang sama untuk diri kita.

Aha let's recharge our thoughts, let's recharge our challenge plans, let's recharge our energy , Let's recharge our know how and many other important things so that we can be all the time consistent, performing and on our feet 24 - 7 to handle what ever world send us to manage!

Recharge!

Pada Cik Fame thank you so much ya.. awal subuh dah hantar sms dan selepas lima minit entri baru keluar terus hantar sms mengatakan dah baca dan komen yang membina.

Baguslah contoh yang diberikan. You had always make yourself occupied with learning activities.
People who occupied themselves with learning will walk extra miles than others of course with implementation of the learning points.

No comments: