Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Monday, August 22, 2011

Looking into my eyes...An evening with Cik Fame.

Salam pada semua peserta program Masterji dari PSMB. How are you everyone...Mesti sihat ya pasal raya tak lama lagi. Gembira dapat bertemu dengan anda semua pada minggu lepas. Kenangan yang mengusik jiwa. Munirah, Aishwara Rai, Salman Khan , Nazri, Aidid, Normala Samsudin, Suzie, Preity Zinta, Fahmee, Jasmin dan lain lain lagi terimakasih ya kerana menghadirkan diri walaupun ketika cuti. Warga PSMB secara asasnya memang terrer pasal Human Resource Management. Bilik latihan bergema dengan kegembiraan dan Masterji perasan tiada yang terlentok walaupun di bulan puasa. Great!

Pada Nazri, Azri, Fahmee terimakasih kerana sudi menumpangkan Masterji untuk pergi solat ya.Lain kali boleh dapat sticker ya! Gembira sangat. Khutbah Jumaat yang bagus dan menarik. Diantara nya ..."Puasa tinggal beberapa hari lagi maka jangan dipandang sepi malah kejar lah ia dan double up kan effort untuk meningkatkan amalan menjelang last last minute di bulan yang mulia ini". Benar kerana Ramadhan tahun depan tiada gerenti kita akan bertemu dengan bulan mulia ini.

Pada Warga PSMB tentu masih ingat dengan key word...Looking into my eyes ....ha ha ha, Kesian Moon atau Cik Munirah..ingat key word tu ingat lah Masterji ya. Nazri dah guna pakai dengan baik. Fahmee jangan selalu usik syuhul tu ya..kesian dia.

Pesanan Masterji, bila belajar make it simple, make sure key concept explained and captured by students and make HRM as profitable centre and not a cost centre!

I will see you again. Do keep in touch ya.

Group 1: Bersama Aiswara Rai yang berbaju hitam, Professor Fahmee cute, Jasmin filem star dan Preity Zinta.


Group kedua: Moonnn looking into my eyes, Shahirah, Suzie ( hebat ya posing ha ha ha ) Aishah yang begitu ceria dihari kedua, dan Normala Samsuddin the thinker.


Group ketiga, Salman Khan, Nazri ( nakal dan pintar ) Syuhul, ( Hebat , sakit pun datang kelas ) Aidid ( mirip Sidi Oraza) dan Miss Tan ( Leadership thinker )

Best student paling banyak dapat sitcker..Nazri . ha ha ha depa kata sitcker tampal sendiri waktu lunch, kesian Nazri. Anyway syabas ya Nazri.



Perghhh fuhlamak..best group..memang terrer last minute pick up pasal Moon dapat lima bintang sekaligus! Looking into my eyessss..

PSMB Samurai, anda semua cemerlang. Please do your best in HRM!

AN EVENING WITH CIK FAME AND JAY JAY...
Pada petang nya pula selepas program di PSMB , Masterji berbuka puasa bersama dengan Cik Fame , Puan Noor Jahan yang dihormati dari Higashifuji di Shah Alam dan kami di hiburkan oleh Jay Jay...ramai nya peminat dia.
Cik Fame betul betul Fame pada hari tu, selalu jumpa pakai Uniform kali ni nampak lain benar. Nampak lebih muda ya ...tak pa nama pun Fame kan. Syabas dan terimakasih ya kerana sudi berbuka puasa dengan Value Gude Training Consultant Team.

Turut hadir ialah team members dari Value Guide , Puan Saniyah Kadir Master Q dan Adik Hafizah.

Semua nya happy dan lupakan Masterji bila nampak Jay Jay ..kah kah kah...thank you dan I really enjoyed! Cik Fame sempat bergambar dengan Jay Jay lagi... Thank you Cik Fame

Dan selepas itu di sebelah malam bertemu dengan kawan kawan serta Encik Azaman yang dihormati di Seksyen 7 Shah Alam. tight betul schedule hari itu. Ha ha ha satu lagi sessi pecah perut di sana. Rindu benar pada Encik Azaman. Ha ha ha happy dapat jumpa. Re Union yang hebat. Mamak kedai panik tengok geng kita berborak..bergaduh ke atau berbincang dan siapa tengah bercakap dengan siapa pun tak tahu..ha ha ha.

Berita dari akhbar yang menggembirakan, derita Rosna Shariff di Peru telah berakhir. Beliau dalam proses berjaya pulang ke Malaysia beraya di sini. Sudah bebas dari kes Keldai Dadah, syukur! Bertemankan orang yang salah , anda akan tenggelam tetapi bertemankan orang yang betul , anda akan timbul selalu dan berjaya! Ingat tu, jangan cari salah teman!

Thank you to all.


1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji....

Wahhh....An Evening With Cik Fame ya....hahaha walaupun sudah 3 hari berlalu saya masih mampu tersenyum sendirian...really enjoyed that evening. Makan tak banyak mana... lebihnya bercakap, ketawa & mengejar Jay Jay...hahaha...lupa kejap pasal kerja. Thank you very much!!!