Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, August 18, 2011

Encik Rafi....please come.

Semalam Masterji ke UTEM Melaka bertemu dengan Pejabat Pembangunan. Cik Aidah yang pernah Masterji ceritakan dulu seminggu sebelum ada call..." Encik Rafi..please come" . Ok sure kata Masterji.
Banyak perubahan yang lebih baik telah dilaksanakan oleh mereka. Tahniah pada Ketua 5S yang gigih Cik Aidah dan semua anggota yang terlibat ya.


Wow..Encik Zainal punyai notice board yang baik.


Tak tahan melihat nya...semua cawan disusun dengan sistematik . Kata depa" memanglah bulan puasa Encik Rafi..." ha ha ha tetapi Masterji datang semalam dah penuh dengan lagu syawal aje....macam macam lagu Raya ada.


Adik Manis , P.A. yang berjanji pada saya " Encik Rafi...I janji bulan depan Encik Rafi datang, tempat I paling kemas tau"
So dia dah janji maka gambar ini adalah janji manis kita yer..janji manis 5S ! ha ha ha..Bulan depan Masterji datang dan pastikan kemas ya My Adik Manis...



Pakai topi dan disusun dengan sistematik. Wow! Zone Staff yang termanis dalam meeting semalam.



Tiada kerugian, can be used, taken and returned by anyone, anytime ! Zone Ketua 5S Cik Aidah.



5S Zone corner yang tercantik.

Hebat dah Pejabat Pembangunan. Banyak dah perubahan ya...Masterji rasa boleh buat lebih lagi...thank you to everyone..semua nya gembira melihat dan berjumpa Masterji..
Hah..jangan lupa kirim salam kat tiga wanita jelita yang semalam merakam gambar dikala kita sedang berhempas pulas nak melihat perkembangan 5S ..ha ha ha ha ha Masterji tak tahan ketawa lah...tengah ada yang separuh mati nak mencari alasan nak menjawap dengan Masterji, mereka bertiga dengan ayu nya merakam kan gambar pada tempat kejadian dengan aman dan sentosa..ha ha ha ha Hai lah... Macam filem Hindustan lah pulak...

Ok bulan depan kita jumpa lagi ya..Selamat Hari Raya Aidilfitri ya..Maaf , Zahir dan Batin.

Pada Cik Jah..masih ingat Masterji lagi ya, terperanjat juga ada orang tegur ketika di Tol Ayer Keroh ketika nak ke tandas. Kawan lama tempat kerja tetapi dia di cawangan Johor. Ok Jah thanks for your comment..Rafi dah berumur dah Jah...cuma masih slim aje. Harap Cik Jah and family sihat ya hari ini.

Untuk mereka yang bertiga merakam kan gambar macam filem hindustan, Masterji hadiahkan lagu dibawah ini ya...
Mohabbat...anda bertiga macam Pretty Zinta...



1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji...

Wah bagus 5S di UTEM ya. Yela pulak...tengoklah sape 'guru' dia. semoga mereka dapat mengekalkan 5S dan menjadi contoh pada yg lain terutama dalam industri yg sama.
Semangat kena kuat....

By the way...ribuan...jutaan...terima ksih for the dinner. Tak tahu nk ckp mcm mana...happy dpt berbuka bersama2 dgn "guru" yg byk berjasa termasuk rakan2 yg always sharing.