Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Friday, August 26, 2011

Raya lerr....


Salam pada semua pembaca yang dihormati, dikasihi dan semuga sihat menjelang Syawal ya.
Masterji ucapkan selamat Hari Raya pada semua yang berugama Islam dan selamat bercuti pada yang lain.

Blog akan rehat sekejap dan tahun ini Raya amat bermakna buat Masterji.
Pada Cik Fame Puan Noor Jahan, Encik Azaman, The One, Puan Saniyah Kadir Master Q, Adik Hafizah, Wanita Bertudung Hijau , Group Ron 97 , PSMB Samurai , Propel Management , Encik Bakri dan warga UTEM , Cik Aidah UTEM dan semua nya , Masterji ucapkan Selamat Hari Raya , Maaf Zahir dan Batin.

Bagi yang memandu pulang ke kampung, hati hati dijalanraya, kalau ada halangan dan tergendala bersabar lah kerana kadang kadang tergendala tu adalah agenda yang wujud untuk kita mengenali hati budi, keadaan sesuatu tempat ,juga situasi semasa dam mengelak kan kita daripada mendapat bencana. Allah S.W.T sahaja yang mengetahui nya.

Mummy and all my family members , I hope you are reading this and we will celebrate it again this year ya. Bagi yang pulang ke Kampung, jangan lah lupa buah tangan untuk kedua ibu bapa ya. Kalau terjumpa anak yatim piatu wujudkan lah suasana kegembiraan untuk mereka ya. Mereka akan doakan kita.


Selamat Hari Raya dan Selamat Bercuti.


2 comments:

azaman said...

Selamat hari raya maaf zahir batin dari saya buat Masterji serta rakan-rakan semua.

azaman

Noor Jahan said...

Salam Masterji.....

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Masterji sekeluarga jugak. Semoga Masterji bergembira dpt meraikan dengan orang2 yg tersayang. Sampaikan salam saya kepada mummy & adik2 serta isteri tercinta.

Saya agak sederhana kali ini sbb bapa mertua tidak sehat...keadaan tenat di ICU. Jadi hospital tempat berulang-alik. Wlwpun gitu...kami sekeluarga tabah menghadapi dugaan dariNYA....

Sepuluh jari disusun memohon ampun dan maaf sekiranya ada terkasar bahasa yg mungkin mengguris selama perkenalan kita....