Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Tuesday, November 15, 2011

Dinner

Wow!!
Hebat benar dinner yang dianjurkan oleh Higashifuji . Thank you Cik Fame Puan Noor Jahan. Team Value Guide happy dan bertambah terharu dengan layanan dari pihak Higashifuji. Kami semua gembira!
Masterji bersama team Value Guide berada di Gold Cost Hotel Morib di atas jemputan syarikat Higashifuji dan program latihan sehari selepas Jamuan Makan Malam.

Happy teramat dan rasa seperti satu family. Team Value Guide yang hadir ialah Masterji, Adik Siti ( Adik Bongsu Masterji) dan Master Q Puan Saniyah Kadir.
Cik Fame memang lancar perjalanan dinner dan program lain lain. Great Leadership.


Cik Siti ( Penolong Timbalan Pengarah Imigriesen Selangor ) dan Master Q Puan Saniyah Kadir sedang membuat persiapan latihan. Hijau dan kelas gitu..


Masterji dijemput berikan hadiah pada best couple acting malam tu . Encik Rohaizad dan partner..fuhhhhh hebat lakonan depa.


Bersama rakan rakan di Dinner.


Cik Fame memnerima anugerah daripada Bos Mr Uno berkaitan pencapaian 5S. Great!


Cik Fame HR Manager ikut main bola(soccer beach). Sikit lagi nak score dah tu...


Masterji ikut sama dijemput main bola. Spesies Masterji tak boleh pakai seluar pendek nanti ramai yang lari..ha haha.
Kata Master Q Puan Saniyah Kadir, tak sangka Masterji masih kuat mengejar bola, tahan lama dan tinggi stamina nya pada umur yang dipanggil Otai..ha ha ha. Thank you. Berkat jogging setiap hari.



Di meja VIP bersama Cik Fame dan MD Mr Uhno. Best persembahan artis malam tu. Artis Higashifuji dan Jay Jay.


Geng Value Guide bersama Cik Fame! tiga dara comel...


Masterji bersama team Value Guide, adik Siti dan Master Q Puan Saniyah Kadir! hebat program latihan hari itu.


Masterji sempat merakamkan gambar di dalam bilik penginapan


Kami dari Value Guide mengucapkan ribuan terima kasih pada Higashifuji dan Value Guide akan terus berikan sumbangan pada Higashifuji dan juga Cik Fame Puan Noor Jahan.

Masterji juga mengucapkan ribuan terima kasih pada group Petronas yang terserempak dengan Masterji semasa dinner berlangsung.

1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji....

Lega rasanya dapat buka your blog this morning...even i tried at 5.30am in house tak dapat...it has been nearly 2 weeks i couldn't go through yr blog...anyway dah OK dah ni....hhmmm...dah format baru yerr....great apprearance!!

A great motivation talk & game from Value Guide!!! Thank you very much!! We really enjoyed having you & yr team together with us on that day....InsyaAllah kalau ada rezeki...kita akan bersama lagi in future.

Cuma agak kecewa sikit 'coz Masterji tak nyanyi lagu Jamal... hehehe...anyway, we sang together dengan Jay Jay kan...he's a great singer...sampai ada one staff came to me & whispered..."Amboi akak tak berkelip mata tengok Jay Jay"....hahaha...actually memang terpegun dgn lagu & suaranya!!!

Cameraman belum forward gambar2 for that 2 days tu...bila dah dapat nanti akan saya forward some to you...I'm sure there're some 'good' photos to be shared... before I forget...terima kasih juga kerana bersusah payah ikut tema dinner malam tu..."Hawaiian Nite"....