Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Friday, December 9, 2011

Why?


Semua orang ada 24 jam sehari kan? Tapi kenapa ya Bill Gates boleh berjaya dengan kadar masa yang sama...renungkan lah.

Pada Cik Fame thank you for the meeting today. Benar juga komen Cik Fame tentang layanan sesetengah pegawai front counter ya. Kadang tidak nampak mesra pelanggan. Tetapi harap sistem KPI dapat mengubah kan nya. Mungkin boleh ikut contoh Pn. Norlia tempoh hari.

Pada para pembaca lain, terimakasih kerana sudi membaca ya. Anda semua akan dapat menikmati sesuatu yang lebih ummphh nanti dari Masterji ya, Insyaallah.

1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji...

Lagi satu projek Value Guide di tempat saya...selepas pembentangan yang dibuat oleh Masterji semalam saya percaya kita boleh berjaya. Dengan adanya Masterji bersama2 dgn trainers yang bagus...saya tidak ragu2 lagi. Semoga semuanya akan berjalan lancar....

Terima kasih juga dari saya sebab sudi menunjukkan draf buku Masterji yang bakal berada di pasaran tidak berapa lama lagi. Wah...bangga sungguh saya dengan kesungguhan yang diiringi dengan usaha gigih untuk mencapai impian. U're great Masterji...I'm proud of you!!! Seperti entri Bill Gates...semua ada 24 jam...sama juga dengan Masterjia and you've proven that you achieved more than others...