Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, September 5, 2013

Dulu Pencuci Kini Pengurus - Komen dari Cikgu Kamil

Komen ini datangnya dari Cikgu Kamil, penulis buku Rahsia Menjadi Genius.
"Salam Encik Rafi, terima kasih hadiahkan buku.  Saya sedang membaca. Setakat ini apa yang boleh saya saya komen ialah ianya 'world class' in term of content and writing.
Baca buku tuan ada rasa macam baca buku Brian Tracy."

Terima kasih Cikgu Kamil. Masterji juga sedang membaca buku Rahsia Menjadi Genius dan mendapati ianya amat menarik.

No comments: