Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Tuesday, November 30, 2010

Opss...!!!!

"Wise Men speak because they have something to say;Fools because they have to say something".
- Plato.

Therefore think before we speak.

Salam kepada semua pembaca dan peminat. Selamat datang ke Blog Masterji untuk pengikut baru Didot. Selamat datang ya. Harap dapat berkongsi pengetahuan. Kalau tak silap saya nama Cik , Nurhidayah kan? Saya sempat melihat blog yang saudari sertakan. Bagus. Banyak ciri ciri mengajar manusia kebaikan.

Seperti ayat yang saya selalu gunakan dalam program motivasi saya, 2 things that people may gain from us, knowledge to heaven or journey to hell. Welcome Cik Nurhidayah. thank you for joining.

Pada Cik Fame kita Pn Noor Jahan, lama benar kita tak bertemu. Cuma di dalam entri dan telefon. Harap sihat dan terus maju. Minggu lepas saya ke satu kilang dekat dengan syarikat Pn, Felda something something, untuk buat program safety.Soalan berkenaan dengan lawatan ke tempat Pn Norsiah tu, mungkin boleh tetapi selepas mereka habiskan project 5S mereka. Sekarang tengah start. Thank you for being consistent in giving comments and became another Masterji in Masterji's blog. Thank you.

Masterji yang lain tu , Encik Azaman, The One dan Sonia sibuk kot? Anyway thank you.

Abang Nasruddin dari Coconut geng, apa khabar, dah habis periksa ke? Amacam result? Harap lulus ya. Bagaimana perasaan sekarang? Tentu dah belajar lebih banyak lagi kan. Takpa , the more knowledge you have , bigger rice bowl , you'll get. Masih dengan kasut putih, aiseymen, hebat kalau macam tu.

To my friend Jack Separuh, ha ha ha, berasap ya, dengar Masterji kena tarik naik pentas. What to do my friend, only the best man wins! Ha ha ha. Tambah berasap lagi lah tu. Jack anyway thank you for calling. Keluar sahaja entri Mountain Top ada komen untuk Jack, dia pun terus call. Yes, sekarang new school. Tak ada misai boleh jadi trainer juga, Dia kata dia pun nak tukar pakai yang palsu punya dan boleh buka atau pakai berdasarkan situasi semasa and the demand. Ha ha ha, Jack, thank you. Make me laugh.

Pada yang hantar sms untuk dua entri pada hujung minggu lepas, thank you. Casino Royale dan Mountain Top.

2 comments:

one said...

Salam masterji,

Lama x masuk. Sibuk sikit dgn class. Tq Mr. Azaman for ur compliments. Saya cuma ikut apa yg abg Man implement masa tue... Berubah...berubah...berubah... So I find it very interesting and we change....and now we are the best team.

thanks for ur advice
rgds

One&only

Anonymous said...

Salam Maal Hijrah

Apa kabar Masterji? Lama tak masuk blog dan hantar komen. Saya masih sihat dan dapat meneruskan pembelajaran di MIHRM. Semua module semakin interesting, walaupun dah alami tapi masih banyak yang tak tahu. Semakin kita belajar, semakin banyak yang kita tak tahu. Dengar kabar Masterji akan ambil kelas kat MIHRM pada next sessi. Geng coconut tetap setia menunggu. Harap2 tak kena drink petrol kot sebab harga petrol RON 97 dah naik 15 sen. Mahal jugak tu. Banyak pekara juga yg nak dibincangkan, nanti kita jumpa di kelas MIHRM next sessi. Saya masih berkasut putih, tapi tak berulang hari2 dari ipoh sebab dah jadi warga Kay El. Terima kasih atas segala2nya dan ur blog banyak membantu dan memberi pengetahuan dalam keaadaan santai. Kita jumpa nanti.....Insha Allah....drpd Nazurin Osman (Geng coconut)