Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Monday, April 11, 2011

LUMUT BLUES .

Best jumpa kawan kawan di Lumut. Syarikat DV. Pada Pn Latipah, HR Manager, Fizah, Fauziahdan lain lain thank you for your support.

Lumut Blues. Semuanya cool, stabil dan akhirnya Pick Up gila gila sampai tak cukup sticker nak bagi reward. Program ISO Internal Auditor bersama mereka dan Tenaga Pengajar yang hebat dan melodikan kelas dengan rentak yang menarik. Tiada yang menguap. Master Q Razak dan dan dibantu oleh Master Q Pn Saniyah Kadir.

Yang menarik, program auditor ini disertakan sekali dengan acara mock atau actual practice. Semua gembira untuk menjadi auditor dan yang menjadi auditee pun tak kurang hebat nya. Ingat ya pesan Master Q Razak, Auditor adalah untuk mencari fakta dan membantu memperbaiki sistem supaya lebih berkualiti.Master Q Razak, two thumbs up. Good Mock session.

Masterji and The Team; Encik Razak dan Pn Saniyah Kadir juga suka dan gembira belajar bersama sama anda. Kami juga turut belajar.


Simbol Program Di Lumut- Lumut Blues. Handsome gila Mamat ni. Heart Breaker no satu lah...


Best Student dari HR, Fauziah. tak cukup tempat nak tampal sticker.


Best Group. Tak tahu macam mana boleh menang tapi terror.Shaiful, Hairul,May June, Shila dan Fauziah. Pakai Bomoh kot...hahaha.... jawap kurang tapi sticker banyak...Masterji pun Konfius lahhhhh


Master Q Razak in Action. Membakar semangat! Kali ini lebih mantap dan kreatif. Best kata students.


Master Q Pn Saniyah Kadir berikan petua audit dan kemahiran yang diperlukan.


Senaman tarik telinga oleh Cik Sheila...creative.


Masterji bergurau senda dengan para auditor...jadi auditor yang baik ya...bukan nak gasak orang aje kerja nya. pesanan yang diberikan.

Kelas dipantau oleh Pn Latipah. HR Manager yang tahu selok belok ISO...Emm very good.


Exercise terbang ke udara...ha ha ha. Shidi lelaki kacak dalam kelas dengan baju kuning.


Group Otak Kiri bukan berhaluan kiri ya...


Yes...semalam yang berlalu adalah idea untuk akan datang...Jumpa lagi.


Masterji ucapkan terimakasih sekali lagi dan kita akan berjumpa dimasa akan datang. Masterji akan selalu mengingati anda , DV and Lumut Blues!

1 comment:

sonia shakir said...

Yess! Kelas yang hebat dan mantap! Walau kelas berakhir agak lewat, wajah semua peserta masih ceria dan bertenaga. Makin clear., makin fokus.. Syabas!