Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Friday, August 17, 2012

DULU PENCUCI KINI PENGURUS JADI BENCHMARK ORGANISASI !


Buku DULU PENCUCI KINI PENGURUS menjadi budaya ikutan dan standard baru untuk syarikat Higashifuji
Buku berkenaan dibeli hampir semua staff di syarikat tersebut dan diminta baca untuk melaksanakan pembangunan diri dan strategi improvement kerja.

Satu lagi bab kecemerlangan untuk buku DULU PENCUCI KINI PENGURUS!
Cik Fame dan warga Higashifuji jutaan terima kasih ya semoga ia menjadi sebuah budaya perlakasanaan.

Kalau dulu kita mengambil contoh contoh seperti 7 Habits Of Highly Effective People mungkin sekarang kita boleh berikan peluang kepada pakar motivasi tempatan pula kerana bukan sahaja Masterji tetapi ada ramai juga yang hebat di Malaysia ni.

Dan bagi mereka yang mahukan program latihan berkaitan dengan DULU PENCUCI KINI PENGURUS silakan berhubung terus dengan Masterji,

Sudah ada permintaan dan Masterji bukakan pada yang lain lain sekarang.

Masterji dan juga tenaga pengajar yang lain dari Value Guide Training Consultant mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua pembaca dan pengikut blog Masterji.
Tidak lupa juga kepada Aman Shah yang baru mendaftar masuk sebagai 'followers' untuk blog ini.
Thank you

1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji....

Sesuatu baik tu mestilah dikongsi bersama. Begitulah dengan buku DPKP...semoga warga Higashifuji dapat menafaatkan apa yg terkandung dalam DPKP demi pembangunan diri sendiri dan syarikat keseluruhannya.

Warga Higashifuji bangga dengan penerbitan buku DPKP kerana penulisnya merupakan seorang pelatih yg telah banyak memberi ilmu kepada mereka...malah sentiasa dekat di hati mereka.

Doakan kami agar Masterji terus bersama kami dan semoga kami juga dapat meraih kejayaan demi kejayaan seperti Masterji di masa hadapan. Syabas Masterji!!!