Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Friday, August 17, 2012

Masterji , Master Q , Cik Fame


Breakfasting bersama dengan 2 orang wanita hebat. Masterji sempat mencuri masa untuk meluangkan waktu untuk berbuka bersama.

Director Value Guide Training Consultant; Master Q Puan Saniyah Kadir dan Senior HR Manager Higashifuji Company yang juga pakar dalam bidang Kaizen /5S.

Banyak yang dibualkan dan tak sempat pun nak menjamah pelbagai hidangan berbuka puasa yang telah disediakan di hotel berkenaan.

Sekali lagi bersama Jay Jay.

Kami bertiga belajar satu perkara...lebih ramai wanita dari lelaki didewan berkenaan hari itu maka Masterji Up Sikit lah market price..ha haha ha. Gurau ya.

Saat yang amat mengembirakan. Dunia kami bertiga hampir sama asyik pasal development, motivasi, improvement, maka kami rasa enjoy berborak sesama kami.
Mungkin tajuk yang boring tetapi kami enjoy lagipun kita kena cipta masa untuk bercerita benda yang boleh membangunkan

Terima kasih ya....kenangan yg tidak dapat dilupakan

1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji....

Terima kasih ya....wahhh happy sekali dapat berbuka puasa sama orang yg hebat2 ni. Banyak yg dipelajari apabila dapat get-together. Tapi sebaik saja nampak Jay Jay saya terlupa pulak kat Masterji...hahaha gurau aja ya.

Saya dengan Pn. Saniyah puas ke semua gerai makanan....lupa diet masing2. We really enjoyed the food especially kambing panggang! Dendangan Jay Jay sangat menghiburkan...lupa bawak buku DPKP utk dia... :-))

Saya ambil kesempatan ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI dan sepuluh jari disusun memohon ampun dan maaf. Semoga ikatan silaturrahim kita berkekalan....