Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, August 30, 2012

DULU PENCUCI KINI PENGURUS - BERSAMA DATO' M.NASIR



Hari yang bertuah hari ini untuk Masterji. Dapat bertemu dengan komposer dan penyanyi terkenal Dato M. Nasir untuk bersama sama dalam misi untuk mengembangkan DULU PENCUCI KINI PENGURUS.

Dalam buku berkenaan , Masterji ada memetik kehebatan Dato M. Nasir. Bekerjalah seperti beliau , setiap masa relevan walaupun banyak cabaran dan perubahan dalam dunia seni. He was and will never be a blunt knife!
Dato seorang yang peramah dan seperti orang biasa sahaja menyambut kedatangan Masterji. tidak perlu bersusah payah nak mendapatkan nya. Satu contoh public figure yang cemerlang. Masterji juga rasa teruja dapat bertemu dengan beliau . Suara percakapan nya sebelum menyanyi sudah cukup memukau.

Be Like Dato M.Nasir, there are many changes took place but he is still relevant! Not a Blunt Knife!
Dato M. Nasir, jutaan terimakasih saya ucapkan pada Dato kerana sudi meluangkan masa untuk saya.

Buku Dulu pencuci kini Pengurus begitu hebat kerana ia dapat menghubungkan Masterji dengan ramai orang.

No comments: