Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Monday, August 6, 2012

Dulu Pencuci Kini Pengurus - BACALAH CIKGU....

Inilah dia adik Siti Aishah. Seorang pelajar sebuah sekolah menengah di Kajang, Selangor. Dia antara pembeli awal naskah Dulu Pencuci Kini Pengurus.
Semalam, gadis kecil molek ini mengirim sms kepada Masterji ; "buku Uncle Masterji sekarang sudah ada di perpustakaan sekolah saya dan menjadi rujukan guru dan juga pelajar. Tahniah Uncle Masterji!"

Ucapan terima kasih kepada adik Siti Aishah yang sudi mengirim sms kepada Rafi.

Buku Dulu Pencuci Kini Pengurus bukan sahaja sesuai di baca golongan dewasa, tetapi juga baik kepada semua golongan, terutamanya untuk pelajar-pelajar sama ada di peringkat rendah atau menengah, juga universiti.
Banyak di selitkan kata-kata semangat yang rasanya boleh di gunakan oleh guru-guru sekolah bagi menaikkan semangat pelajar-pelajar.
"Bacalah cikgu..."

Terima kasih kepada semua.

No comments: