Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Thursday, August 2, 2012

Dulu Pencuci Kini Pengurus - Komen Dari Pelajar

Dua orang pelajar yang telah membeli naskah Dulu Pencuci Kini Pengurus telah memberikan komen mereka pada Masterji.


Jutaan terima kasih kepada mereka berdua. Uncle Masterji melihat cara anda memberikan komen seperti seorang yang telah lama berkerja di bahagian pengurusan. Semoga buku ini berjaya membantu anda berdua.

Ada banyak pelajar dari IPTA/IPTS dan juga kolej yang telah membeli naskah DULU PENCUCI KINI PENGURUS samaa da dibelikan oleh ibu bapa mereka ataupun hadiah yang diberikan oleh guru mereka.

Terimakasih pada semua yang membeli.


 Hafiy, seorang pelajar jurusan Mechanical Engneering

" Saya baru habis baca buku DULU PENCUCI KINI PENGURUS , So far I think it's really a good book. Bagi Motivation kat Saya. It really boost up my spirit. I admit sebelum baca baca buku ni, I duduk atas ferris-wheel, bergerak tapi tak clear nak pergi mana.
Now, I dah nampak tiang gol, Apa yang Uncle cakap betul dalam buku ni, kalau visualizekan tiang gol kita kira dah separuh berjaya kerana ia menjadikan kita jelas dan seterusnya cuma perlu bertindak aje, Then banyak quote , kata kata semangat yang memang bagi kesan dalam diri, At the same time , Buku ni mematangkan lagi pemikiran I Uncle.
Tahniah Uncle Rafi."


Marsya ; pelajar jurusan undang-undang
" Uncle Masterji umpama Doktor dan buku ini ibarat formula ubat dalam menyembuhkan penyakit kurang daya melompat ke hadapan."

Jutaan terimakasih pada anak anak berdua dan ramai laig yang berikan komen pada Uncle ya. Nanti masa akan datang Uncle cuba publishkan.

1 comment:

Noor Jahan said...

Salam Masterji....

Hebat komen adik2 ni. Mudah2an dengan panduan yang mereka dapat dari buku Masterji mampu membawa mereka jauh ke hadapan.

Yang paling utama diri sendiri bak kata2 Vince Lombardi, "The difference between a successful person and others is not a lack of strengh, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."