Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Tuesday, February 22, 2011

Salute!


Salute pada adik Mohd Rifaat Husin. Beliau seorang pelajar buta yang berjaya. Akhbar Metro mengatakan, Adik Mohd Rifaat Husin memperolehi keputusan 4A 1B dalam STPM. Anak yang benar benar memahami kesusahan ibu bapa nya dan juga anak yang begitu cekal serta kuat semangat nya.

Hebat! Salute pada Adik Mohd Rifaat. Buta tidak menghalang beliau mencapai kejayaa malah kekuatan untuk nya. Kini melakarkan sejarah agung untuk diri nya. Ketika ini beliau berjaya menempatkan diri nya dalam orang orang yang berjaya di Malaysia. Tahniah.

Dia membuktikan yang dia berjaya buktikan , kekurangan dan cabaran bukan lah penghalang kepada sebuah kejayaan.

Impossible to Possible!

Tahniah.

Pada Cik Fame , Pn Noor Jahan, cantik perkataan balancing tu. Yes we have to balance our time in workplace and family. Balancing a good word.

Pada Cik Shahirah, ha ha, thank you untuk sms yang pertama pagi Ahad untuk entri Credit. Bukan Kredit Kad ya . Lain kali kita kupas pasal kredit card. Yes, we do it for development and along the way, there will be many benefits and mind set will be just stable.

Pada pembaca yang lain, terimakasih kerana sudi membaca. Thank you

No comments: