Matlamat utama saya menulis adalah untuk berkongsi pengetahuan dalam bentuk pengurusan dan motivasi untuk pembangunan diri dan kerjaya.
Ingin juga mencurahkan pengetahuan yang ada secara ringkas, mudah dan pantas memandangkan sesetengah individu kurang berminat membaca bahan bacaan(buku) yang tebal dan merimaskan.
Sekadar menyumbangkan sesuatu untuk di manfaatkan sebelum nanti saya di jemput ke SANA.

Buku

Buku

Sunday, January 1, 2012

2012

Selamat tahun baru! Happy and a better new year for all of us. Tahniah pada kumpulan OSBON menang Maharaja Lawak Mega. Pada Aaron Aziz terimakasih kerana meluangkan masa pada Masterji walaupun sibuk semalam. Begitu juga pada Dato Chef Wan ya. Both of you are really great yesterday. Thank you for giving me time to talk about future.

Nanti Masterji siarkan gambar dan write for both of you. Many things I've learned from both of you. Great people great contents!

To the rest, 2012 had arrived. Therefore you'll have another 365 but I think 2012 is 366 days for you to do better than your past. 2012 for me it's going to be a year of challenging and breakthrough!

Listen your have choice to do for 2012;

You either go backwards or move forward!
or
You will swim better or sink deeper!
or
You are going to be referred as a winner or a looser!
or
You will keep on cursing the darkness or light up a candle!

Selamat menempuh tahun baru 2012 pada semua.
Cik Fame thanks for your continuous support. Betul tu kadang Wanita lebih hebat.
Pada Master Q Pn Saniyah Kadir, thanks for your closing report for 2011, Business Plan for 2012 and also your sweats for 2011. Never done it without your great support and existence. Thank you so much.

No comments: